Kb egy eve történt hogy csatlakoztam a szakállasok családjához . Mivel eleg kezdo voltam , kerestem mindenféle megfelelő olajokat vaxokat de kis országunkban ez eleg szorult cipőben járt akkor, most kicsit jobb a helyzet de meg van mit javitani . Elhatároztam par hónapja , hogy a saját számíze szerint en is csinalok ilyet , hogy magamon tesztelve , utana szakállas barátaim is érezzék a törődést . Tegnap elott egy természetes alapanyagokból amik bio minősítésűek osszeraktam egy frissítő szakáll balzsamot , tesztelgettem is . Mivel nem vagyok egy anyagias ember ajándékba adom barataimnak , ha nagyon kérdezgetik az arat erre ezennel letrehozom a harciuborka szívesség bankot ahol nincs penz forgalom azt adsz érte amit akarsz , fizetsz egy sört , stb. A ket készítményem  : Master Mason beard oil – Kőműves mester szakállolaj es a Jitsu Beard Balm – Jitsu szakállápoló balzsam vax . Persze lesz meg par illat de ez meg odébb van 🙂  A Jelmondatom : a legjobbat adni csak akkor tudsz ha a sziveddel csinálod .

