A mai nap a rend rakás jegyében indult, fizikailag is amortizalodtam az elmúlt napok fogászati kezelése után, bar a párommal nagyon szép napokat töltünk együtt de hiányzik valami…
Mi hiányzik hát a Vas!

360 gears Kettlebell 32kg
Deadlift 1×10/32kg
Swing    2×10/32kg

Kettlebell old russian 16kg
Circle or Ring 1×10/16kg

T-Rock
1×10

Utána zuhany es rend rakás jött
Egy óriás fekete zsakot töltöttem meg haszontalan dolgokkal…
A Robi San vágott le nekem lemezeket fából az egyiknek piros festéket adtam 🙂
Utána porszivozas, mosogatás
Aztan kint Péterrel Össze futottam es eldobott a Sugarig itt el intéztek a CIB kártyát nem volt aktivalva 😦 nem baj most már zsir :)))
Most eszegettem egy kicsit a menü: csirke natúr – burgonya
Most az edigital wacom board ékszerek hez . Laza kis nap .

