Siófok: előtte való este a Szállító 3as filmet néztem meg mikor újra a fC kattintottam már minden ki pizsama feelingen volt. Amikor elhatároztam, hogy lefutom a 21kmt végre emberek előtt nem is gondoltam bele milyen nagy fát akarok felaprítani, nagyon sokat segített a Runberries power ez egy komoly töltést ad az embernek az életemben észrevettem milyen sok pozitív töltést adhat egy komoly csapat szellem. Szóval a motiváció megvolt…

Hamar keltem vasárnap mögöttem volt egy ordas hét és sok munkával. Reggel megcsináltam a szendvicseimet utána megnéztem minden kerek e a zsákommal. És nekivágtam a Péter segítségével annak a napnak is Gáborral együtt érkeztünk meg a transzport helyszínére és neki vágtunk a Siófoki kiruccanásunknak .Siófokra érve láttuk már jó hangulat van Péter Attila most nem szedte a gyümölcsöt de megengedett pár okos poént, hogy viditsa a társaságot. A Rajt másod zóna Nuszika és Viktória még be taekwondozta magát egy mosdó jelenetre később csatlakozott a rajthoz. a fekete ötös mező a karikába. Rajt lassú volt de olyan gyorsan elhúztak mintha sugár hajtású megy el a galamb mellett. Utam során nagyon sok segítséget kaptam a kerékpáros záróbusz lovasaitól…az utat kameráztam egy 50 percig kb a felvétel felgyorsítva majd zenére lassan látható lesz…a BSI vezetője is motivált szia hajrá Gyuri mondta Árpi szemből a fordulónál és tova…mint ha ott se lett volna. Nagyon köszönöm mindenki motivációját a társam aki csak váltót ment és húztuk egymást az első kör végéig.

Cél egyenes 19km az amúgy is halálán levő telefonom életjelet adott Péter aggódó hangja Gyuri merre vagy mire én 19km nél…OKÉ VÁRUNK!

Cél mámorosan az Összes Runberries tag elém és zászló a kézbe bor a másikba egy megkezdett ROSE nagyon megható volt hogy velem voltatok ezekben a győztes percekben. köszönök mindent.

Hajrá Runberries!!!

Kép

Reklámok