Ma átestem tűzkeresztségen a Runberries lelkes csapatával voltam Siófokon, ez a hét nagyon erős volt de nagyon készültem erre a útra.

Mindig nehéz leírni amit az ember érez akkor amikor pár éve fut és itt megemlítem Helyi Attilát és nem utolsó sorban Dékány István barátomat akik unszolására indultam el a a futás rögös útján. Nekik és a BSI K&H futásának köszönhetem az életemet valami mélyen áthatja és nem úgy mint egy új kütyü hanem óriási távlatokat nyújtva a jövőben.

Az elmúlt hónapban voltak gondjaim de a futás és a Barátok ( Oztos István, Bodrogi Árpád, Török Zoli.. Szilvi..és Lilla eltörpültek.

Aztán megismertem nagyon jó embereket a Futásaim alatt…az i-re a pontot a Runberries tette fel meg az Angyalcipők vezetője Garas Attila 🙂

szóval mit is mondjak

Hajdú Péter és családja is nagyon sokat segített nekem az egész XVI. kerületi Runberries csapata nagyon sokat adott visszaadta az élet kedvemet.

Persze ez is olyan mint a kirakós játék…a GBH nélkül nem érzem magam jól ha nem látom Őket nagyon sokat tanultam a Gracie Barra csapatomtól….

Az ember elér egy pontra amikor mindenki kitárja a karját ha Ő is akarja.

Így kell élni és tanulni az életet amíg a pillanat összefolyik Istennel.

1196 Errol Endres George 1968 HUN Runberries Budapest F 1286 01:28:06 03:21:43 03:13:01
