Mindig várom a megfelelő kihívást sokan leírják a 40 felett az embereket de láttam már komoly csodákat és tudom a tudat és a motiváció komoly csapásmérő eszköz a fiatalságra nézve.
Nézem a fiatalok nagy százalékát és csak szomorkodom amiatt mert kevesen ismerik fel azt a tényt, hogy sportoljanak mert ez hosszabíthatja és élvezetesebbé teszi a az életet és megfelelő írányba viszi az egészséget.
Felejtsd el a mc Donalds BurgerKING reklámjat a Coca Cola ígéretét és kezdj új életet.
Amikor az első kettlebellemet ( egy logo ami világít ha erre az utra lépsz RKC itt keresd a tudást e logo és emberek mögött ) megvettem nem tudtam milyen nagy fába vágom a fejszémet sok kollégám mondta Ők csak tvnéznek meg kirándulnak stb. örülök, hogy magam süket feje után megyek és megfelelő emberek segítségével görgetem a hegy csúcsa felé a hordót.
Tudom , hogy ezek a dolgok hoztak ki betegségekből erősítették a tüdőmet szívewmet stb.
Holnap futok rákaptam az ízére újra magamra öltöm a Gracie Barra szent mezét és a TAZZ segít…vagyis Isten segedelmével megcsinálom megint a kirót utat.
Vajon hány ember kezd el sportolni barátaim és az én kis blogom hatására…
Tudnod kell ha kezded olvass keresd meg az embereket akik nem azért csinálják mert pénzt kapnak érte és haszonra játszanak hanem azért mert jó érzés jót adni…
Megismered Őket mer valami kis csalafinta mosoly van az arcukon és barátságossan csillog a szemük.

Reklámok