Tiszteletem!

A BJJ család szépsége és embersége sok örömteli percet adott ebben az életben a másik bár a golyóbist kicsit elhanyagoltam de amikor elővettem
akkor szenzációs motivációhoz és izzó fájdalmakba is részesített hát igen a gyakorlás teszi az RKC családot azzá ami.
A futás az amit találtam ebben az évben és Isten segedelmével a maraton irányát is célba veszem az eddigi record 24.6 KM bár az időm 2h 10 ‘ volt.
A másik egy hónapos történetem NO húsi semmi tojás és hús.
Tudom sokan azt mondjátok ez nem működik és mindenki Szendi Gábor könyve felé mutogat de szerintem jó úton járok és nem csak szerintem.
Az agni joga és a joga megismerése nálam új oldalt nyitott.
Régen 20 évvel ezelőtt  Radzsa jogáztam…most újabb kapukat tudtam kinyitni és megértettem hogy az akkori aszanák miatt vagyok ma is hajlékony..de a BJJ közben  Max mesternél éreztem , hogy kezd veszni ez a tulajdonságom.
Így hát 2010 december közepétől ismét napirendemen szerepel a dolog.

minden barátomnak áldott ünnepeket kívánok 🙂
harciubi

