Tegnap nagy megtiszteltetés számba ment, hogy meglátogattam,
A Gracia Barra új Fellegvárát a Szabolcs utcába…
Ott találkozhattam edzőtársaimmal , és A jó öreg Dietz Cápa Gusztáv barátommal is beszélhettem
A MTV -s munkaköröm szilárd estés beosztás ezt nem teszi mindig lehetővé.
Szenzációs a terem a Cápa körbe vezetett felajánlottam pár edzőeszközöm és a gravitációs cipőm használatának jogát itt , úgy se tudom felrakni ott meg mindenki tudja használni ha véletlenül valami hát problémája lenne… jó gyógyeszköz ez…

Ma meglátogattam a virág utcai asztalosműhelyt ahol a leesztergáltattam magamnak egyedi szájíz szerint indian warclubs-okat igaz fenyőfából van de egy jó pác és tökéletes archaikus darab lesz nem lesz nehéz de nem is ez a lényeg… jövő hét közepe felé lesz meg már nagyon várom…

Mostanába a perfect pushupot részesítem előnybe
3×40 szériákat csinálok meg járok kondizni

Reklámok