Az egyik találkoztam Lakatos Péterrel a tactical shopban és beszélgettünk az edzésről…mennyi okos ember van a földön belegondolva sírtam, megcsinálok egy más edzésprogramot amit nem rám méreteztek…hajrá de ezzel több kárt okozhatok mint hasznot… a sérült harcos is harcos csak arra nem lehet használni amire kiképezték mert sérült…vicc ez az egész.

a másik csoda Tóbiás Mátyás barátommal is találkoztam azt mondja ezt az embert sehogy nem tudom elkerülni 😀 pedig nagyon szeren vagyok lehetetlen 🙂 🙂 aztán jön a fekete leves a TRX es beszélgetésem közepette beszéltem neki erről a nagyszerű vívmányról mire Ő
“minden kitalálnak a plazma zabáloknak, hogy véletlenül se mozgassák meg magukat olyan Isten igazából…
elmondta befizetik az edzés összegét de lemennek és ahogy dolgozni kell az edzés miről is szólna… ahhoz már nem füllik a foguk, hogy is van ez”…szép új világ.
Ismeritek a régi meséket amikor kockát teszünk a gépbe kocka jön ki amikor kört kör mi ebbe a nehéz elvtársak illetve úraim a munkát bele kell tenni csak úgy lesz eredmény.
Fotelből nem lehet lefogyni csak egy modszerrel amit senki nem vállal lefekszik egy fotell alá aminek jó súlya van és kinyomogatja a plazma TV nem fogyaszt…csak buggyaszt…

visszatérve ma chikung edzést csináltam reggel
után a PERFECT PUSHUP
90fok befelé fordít az ágyon a lábfej kis negatív 2×40

Reklámok