Tegnap egy Sci rendezvényen voltam Hídáramlási rendezvény…
Ma reggel éreztem valami nagyon hiányzik és ez nem az hogy az ORG-ba menjek hanem ,hogy testemnek megadjam azt amire vágyik…

MEGRAGADTAM A KETTLEBELLt éreztem a vas érzését hűs volt mint amilyen rég éreztem , hogy ez magamért csinálom csak is magamért nagyon jó érzés volt… 🙂
na most nevettek rajtam de nem kéne vagyis bánom is én ami leesik eltörik minek bánkódjak utána…
ezt ma tanultam egy Dr Kálmán nevű zen szerzetes barátomtól…jó volt vele ma teázni

KETTLEBELL old russian 16kg
lendítés 1×36/ 16kg

fekvenyomás kettlebell-el szűknyomásnak illene be faramuci módon
2×10/16kg

PERFECT PUSHUP
2×20 90 fok befelé fordít emelt ( láb magasítón “ágy” test egyenes negatív is lehetne )
2×15 BOMBÁZÓ vagy fagyi 90 fok befelé fordít…

