Szavazó nap ,minden ember akinek volt mersze és nem hülyítették meg a felelőtlen ígéretek garmada.
Ma a szavazóurnához sietett, hogy megtegye a megfelelő szavazatot és arra a pártra szavazzon aki neki szimpatikus… ma megint 09felé keltem
jó volt az ébredés ,sürgés forgás minden téren
az ágyúgolyót megint kicsit dobálgattam ,nagyon jól esett nem tudok eléggé hálálkodni Lakatos Péter barátomnak, hogy megmutatta ezt az eszközt…
Már amikor ismerkedtem a Krav Maga harcművészeti rendszerrel már kitűnt vezető mivolta.
Szóval nyomtam 2 kemény sorozatot a Pavel golyóval (ez olyan jól esett ez a szókapcsolás 🙂 ) 16 kg red Sonjam van 🙂 bár én old red russian-nak is becézem néha.
Jó volt a swing a 2×30 sorozat…
Amikor már szívem a megfelelő ritmuson kalapált nyomtam egy jó MP is vele két oldalra , hogy nehogy féloldalas legyek… 🙂
Utána perfect pushup 2×25 90fok befelé fordít előre néz… über pityu volt ez is…
Ez után jöhetett a jól megérdemelt málnaszörp… én szeretem mostanában ,hogy elkezdtem aktívan edzeni nem nagyon iszom … ép testben ép lélek ahogy nagy öregeink mondták például Pap Laci bácsi Isten nyugtassa lelkét a szép magyar anyaföldünkbe….

