Perfect pushup
2×20 90fok befelé fordít

CLEAN 16kg KEETLEBELL
2×1

SIRALMAS EGÉSZSÉGÜGY 1sz szemklinika
Egy ismerősöm nővékéje beteg
Ott szembesültem vele na ide NE…
majd még irok rola de most még elég friss

RÓZSAUTCA KETTLEBELL and KRAV-MAGA főhadiszálás
SZÜCS ATTILÁVAL ott volt randevunk a kettlebell swing miatt
eredmény sok rávezetőgyakorlatot frissitettünk
nagyon jól esett ahogy bántak velem mint egy testvér illetve barát…
elnéztem ahogy Tobiás Mátyás tolja ki a szuszt a fiatal Kettlebell tanoncokból néha összeszorult a szívem
Lakatos Péter fiai illetve lányai képletesen mondva szerintem bárhol megállnák a helyüket…csak gratulálni tudok
a másik ahogy regisztráltam Pavel Dragon Door lapján és megnéztem a DVD monster RKC csomagot (bocsánata szabad fordításért ) megakadt a szemem egy Debreceni hölgy illetve RKC adatain a híres Gabi Katschthaler adatlapján ez már tényleg nem semmi elismerés…ennek is örültem habár én nem vagyok RKC illetve pontosítsunk műkedvelő vagyok és tetszik amit látok ,hogy egyre több fiataltól hallom amerre járok…halottál erről a kettlebellről valami fantasztikus erőnlétet ad annak aki komolyan csinálja….más minap itt Újpesten bementem egy nagyon kedves mobilos haveromhoz és mivel fogadott…Te olyan furcsa figura vagy…megtudod mondani hol lehet kettelkbellezni? ….Persze és megadtam neki az oldal elérhetőségét a kettlebell.hu-t.
Úgy érzem a világ olyan amilyenné alakítjuk..Tedd szebbé ha szebbet akarsz ! 🙂