CHIKUNG körök

Perfect pushup Gymboss-al
Olyan korban élünk mikor az idő pénz de ezt az egészségünk nem tudja
a testnek kell pihenő időt is adni a fejlődéshez.
Egy sorozat után a pihenő idő elodázása vagy kihagyása sérüléshez vezethet.
Netán egy rosszúl kivitelezett pihenés nélküli edzés a keringésbe is gondokat okozz bár ez tény
lásd Pavel Erőt a népnek című könyvébe vagy erre a Kezd el a Kettlebell könyvbe se fukarkodik a sorokkal…
Örömmel értesültem ,hogy erre van már készülék régen TIMERREkkel próbálkoztam de az kicsit körülményes volt meg a tea tojás timer is 😀 .
Most már ,hogy megvettem csak áldani tudom e kis készülék kitaláloját és gyártóját.

mai edzés
Öt kör perfect pushup
1x 20 90fok befelé fordít 30 másodperc alatt 15 másodperc pihenőidő
1x 18 90fok befelé fordít 30 másodperc alatt 15 másodperc pihenőidő
1x 16 90fok befelé fordít 30 másodperc alatt 15 másodperc pihenőidő
1x 13 90fok befelé fordít 30 másodperc alatt 15 másodperc pihenőidő
1x 10 90fok befelé fordít 30 másodperc alatt 15 másodperc pihenőidő

CRAZY work szerintem….bár most sokan nevetnek
most tanulgatom ezt a módszert

tegnap macebelleztem nagyon jól éreztem magam utána 🙂

