MACEBELL 5kg

Van egy nagyon jó barátom a Bence Ő készítette a Tracker késemet ami a Veszett vad című Tomy Lee John filből való kés kitűnő másolata szerintem egy nagyon jó cementált penge és kitűnő kovácsmunka …ennyit a reklámról.

Nem olyan rég felfedeztem egy eszközt amivel kínozhatom vézna testemet ez a macebell
névre hallgató eszköz mivel itthon ilyet akkoriban még nem gyártottak megkértem Baka úrat hogy csináljon nekem egy ilyen eszközt és infót még Lakatos Péter úrtól is kapttam a hosszát illetően, arra az elhatározásra jutottam hogy a 120cm hosszúságot megtöröm 60cm nél és összecsavarhatót készítettetek ezt a Baka Bence barátom is okos ötletként könyvelte el szóval a megálmodott gyermekem megszületett…így buzogány vagy indianbell gyakorlatokra is alkalmas lett a két fejjel.
egy kis ízelítő 🙂

img_3491img_3494

Reklámok