bulb-disruptionAz összes fajta projektjei gyakran elérnek egy pontot , ahol az összes elemzés végez , és a következő lépés zavaros . The projekt csapat bizonyára alkotó , amit kiszámítani amit csináljon . korlátok közé szorítottak Commonat creativity eszközöket ötletbörzébe , és elmeséltek módszert , amik múlnak megérzésen , olyan lélektanilag jellegzetesen leírnak a játékos . These módszer fiatát és a tudását alapozva , és beláthatatlan és reprodukálhatatlan eredmények .

TRIZ egy problémamegoldás módszer alapján logika , és adat , megérzés nem , ami gyorsítja meg a projekt csapat képességét , hogy megolda ezeket a problémákat alkotón . TRIZ szintén biztosít repeatabilityat , megjósolhatóságot , továbbá megbízhatóság köszönhető az ő szerkezetének és algorithmic megközelítés . ” TRIZ-a ” a ( Russian ) mozaikszó , minthogy a ” elmélet Inventive Problem Solvingből “. G.S . Altshuller és az ő kollégái az alakító U.S.S.R-ben kifejlesztették . a módszert 1946 és 1985. TRIZ között , creativity egy nemzetközi tudománya , ami problémák és megoldások mintaanyagja , tanulásán megbízik , nem a spontánon és személyek ösztönös creativityán , vagy csoportosítja . Morét , mint kiértékeltek hárommillió szabadalmazott találmányak , hogy felfedezzék a mintaanyagot , amit előre jósoljanak meg áttörés megoldásokat problémákba .

– TRIZ testületi használatba hint különféle párhuzamos úten át , Sixben mindinkább közös Sigma tartósít , projektirányításban és kockázatkezelésekben rendszerek , és szervezési újítási kezdeményekben .

TRIZ kutatás kezdett a feltevéssel , ami creativity egyetemes elvei vannak , amik az a lényeg alkotó újításokra , amit előléptesd technológiát . Ifat ezek azonosíthatnak elveket , és becikkelyezhetnek , személyekbe taníthatják őket , hogy csinálják creativity folyamatát ezen megjósolhatóbb . Théja verziója

Valaki valahol megfejtett kérdést ( vagy egy nagyon hasonló ehhez ).
Creativity most találja meg azt a megoldást , és illeszti hozzá azt ehhez a sajátságos problémához .

A kutatás különféle szakaszban adódott három az utolsó hatvan év . The folyamán ennek a kutatásnak fő felszerelései következőképpen :

Iparokon át , 1 Problems és megoldások megújulnak és az ellentétek tudománya . Théja osztályozásai mindegyik problémában amiket előre megjósolnak az alkotó megoldásokat abba a problémába .
Műszaki törzsfejlődés 2 Patternsa újulj meg iparokon és tudományokon át .
3 Creative újítások használnak tudományos hatásokat a mezőn kívül , ahol keletkeztek .

TRIZ közül gyakorlata sok áll a tanulásból ezek , problems-solutions ismétlő mintaanyagja , műszaki törzsfejlődés mintaanyagja és módszer of használva tudományos hatásokat , és aztán ráhelyezve az általános TRIZ mintaanyagot az adott helyzetre , ami szembe találja magát 1 a fejlesztő . Exhibit megjeleníti ezt a folyamatot .

Reklámok