brian_in_gardenSemmiből kezdj el , és önállósulj!
Több önalkotta milliomosok nyolcvan százalékánál Amerikában kezdett semmivel , vagy számos esetben , kevésbé , mint semmi . amit kétségkívül vonatkozhatok , arra , mert mikor nőttem fel és az énnek korai 30-as éveimbe kijavítottam , sohasem voltam a pénz kiváltságosa , amellyel vagyont építhettem volna . Sok számlám volt és soha nem adtam fel.
Legyél kész a te lehetőségedre!
És még akkor is ha egy nagyszerű üzleti lehetőség adódott , haladj , És nem tudtam volna csinálni semmit vele , amiből belekezdtem tanulni pénzügyi sikert hozott , és önalkotta milliomosok , észleltem , hogy majdnem körülöttem mindenki abban a csónakban evezett mint én. Az ötletben voltam tényleg gazdag , egy távoli álom teljesedés kicsit lehetséges volt . ugyanilyen helyzetben lehetsz , több számlával , mint pénzzel , de ehhez aktívvá kell válj .

Nézz a számokra!
A statisztika rettenetes . Vannak személyek , kik elérnek nyugdíjkorhatár , biztosítási ipar statisztika szerint , egyetlenegy gazdag . Négy a százból lesz anyagilag pártonkívüli tizenöt őriztetni fogja magát ha felveti a pénz. Gondolkozz , legyen megtakarításod mert ha nyugdíj közeleg nem tudod tartani a költségeidet hosszú távon.

Vággyal és döntéssel kezd el
Ha őszintén akarod elébe vágni a terveidnek , teremts pénzügyi függetlenséget , és nyugdíjaztasd magad nagy összegekkel , négy kritikus lépcsősor van , amiket magával kell vinned , a levéllel elkezdve .

Első lépés vágy . amit meg kell fogadnod tántoríthatatlan módra vesd magad a céljaid óceánjába, és akard , hogy csináld második mentés . A döntés . amibe döntened kell rögtön csináld , hogy bármi szükséges , akard ,mindennek árra van ne sajnáld a tanulásod árát kifizetni egy komoly profitot nem lehet hopszra megteremteni a semmiből , lehet de nagyon ritka.

Csinál egy millió tanítani fog téged , ahogyan te teremted :

Állítsd , és teljesítsd a te pénzügyi célodat
Gyorsan mozogj egy alkalmazott egy üzleti beruházásnál
Mentés , amit sok nyugdíjra elég pénzt fial
Érj ki tartozásból
Gyökeresen fejleszd a te jövedelmedet
Építs egy megtakarított pénzecskét és egy pénzügyi biztonságot neked és a te családodnak!

Tanulj hogyan lehet létrehozni a te saját pénzügyi erődet , ami elfog tartani téged , és azzal , amikel veszélytelenül nézhetsz a jövőbe, mert a világ nem áll meg.

Brian Tracy International
462 Stevens Avenue, Suite 202
Solana Beach, California 92075
Phone 858-436-7300
Fax 858-481-2445

